2.2.09

Mycket,mycket bättre! <3

Åhh, Dennis du är underbar, fyfan bäst! Tack för att du bryr diig, så sjukt glad att du hittade mig xD Underbar kille! :)
Nu känns det mycket bättre, då menar jag mycket. Både med skolan & kompisarna. Har snackat med dom lite nu, om varför jag inte har mått så bra åh så.
Hoppas det blir bra i skolan imorgon. Och jag tror jag vet varför en viss person, "bästa" var lite "lessen" idag.. Men nu vet du klart. Det känns mycket bra.
Typiskt rasse "rawr" ;) Typ jämt de första han skriver, thihi.
Rasse: "hur ere? :)"
Jag: Jorå nu är det bra, sj?
Rasse: Jo det är bra, snackar ju med en söt tjej ;)
Jag: Hehe (A)
Rasse: Va det nt bra förut eller? :)

Hihi, fan vad söt du är :D Ska faktiskt bli roligt att träffa dig igen, när det nu blir. Cooling där :)

Eyyyyy!!! Jag träffa SÖTNOS idag 2GGR!!! :D faaaaan jag är happy, då va jag inte de men nu, när jag mår hyffsat bra :D
Åhh, imorrn måste jag säga hej! :) Men guud så sjukt jävla söt han är!, jag är död. ;o
Ok, förlåt men de är sant (a)
Ne nu ska jag fortsätta skriva med Dennis & Rasse :D <3

Inga kommentarer: