28.1.09

Allt är skiiit! -.-

Image and video hosting by TinyPic

Äntligen kan jag göra om bilder igen, mycket mycket bättre och dessutom roligare. Har redan gjort om massa, okej jag kanske inte är jätte bra på det men iaf, man blir bättre.

Jag har riktigt tråkigt, vet inte vad jag ska göra. Vill åka hem nu. Har typ precis duschat och bastat, de var iaf skönt. Sen har jag "vårdat" min fot massor, nu är den riktigt fin och fri från allt de där skiten som va på den förut. Kan gå riktigt bra nu, har varit ute massor idag också, skönt att slippa dom där kryckorna, det vill jag aldrig mer ha kan jag säga riktigt jobbigt och väldigt tråkigt.

Snart börjar skolan igen, det är fan nästan det enda jag har i mitt huvud just nu, det och Sötnos. Seriöst jag vill inte tillbaka, jag vill inte! Helst av allt skulle jag vara vilja skita i skolan och typ dö(?) lr nåt, jag pallar inte dehär. Men jag måste tyvärr, och det känns inge bra att tänka på det helahelahela tiden. Bläää -.- Och nu börjar väl typ alla skola från skolan också, det känns ju ännu värre. Då är man ju själv, igen. Fyyy! :'(

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, usch jag mår inte bra alls.. just nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaa jätte :D

Anonym sa...

kämpa på så klarar du skolan :)

Anonym sa...

hur är de med dig då ? =) puss