28.1.09

Varm oboy..

Nu gick dom andra ut igen, så är själv. Skriver med damp Emil på msn, och sms;ar med Annelie :D <3
Här får ni också se en bild på mig & Fia :)
Funderar på att göra oboy, så gott. Speciellt när man kokar den också ska de va mycket(!) sånt där pulver.
Va ute och gick lite med hundarna förut, de var kul. Nu kan jag gå utan kryckor, fast haltar lite gör jag men annars går det bra. Dom lekte i snön jätte mycket och tyckte de var kul. Bra att dom också kan få det lite roligt, inte bara sitta inne.
Ska gå ut med dom lite sen också, sen ska jag & mamma gå till den där sportaffären jag skrev om lite förut. Se om man hittar något roligt.
Idag är det 51 dagar kvar tills den 20 Mars, om jag räknat rätt vilket jag säkert inte har (a). Då jag ska träffa Emilia, längar jätte mycket!
Ska nog gå och värma oboy nu. Skriver senare igen.
Puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, sweet ;) De e jättekul jao.

Anonym sa...

tack så jätte mycket! :D