31.1.09

I think i like you alot! <3

Har laddat ner mycket musik nu, två album Beyoncé och Lady GaGa. Mycket bra.
Imorgon blir det nog att åka till stan med mamma ett tag. Jag hatar Söndagar!

"Bögen" vill att jag ska komma till honom imorgon, fyfan för dig, dör hellre. Aldrig att jag skulle åka till dig, skulle aldrig få för mig det. Never! Men nu vet han iaf att jag gillar en annan, jävligt mycket.. så nu skriver han inte lika mycket, skönt. Det är de enda roliga på Måndag, att jag förhoppningsvis kommer att se/träffa Sötnos, fast det kanske inte blir så iallafall för vi har bageri hela fittdagen :( Jag vill sluta skolan nu! Fast ändå inte, för då lär jag ju aldrig mer träffa Sötnos och det vet jag inte om jag klarar -.- Fast aah han kommer väl ändå lämna oss till sommarn, om han inte väljer ngt här såklart.. *hoppas*

Nu skrev Emil, han är schysst. Fast vi har det jämt så jävla tråkigt när vi skriver. Men aah iaf.
Han bryr sig iaf lite. Fast han är inte direkt den första jag skulle vända mig till. Och för det andra så orkar jag oftast inte snacka om allt dehär, börjar bara gråta ännu mer. Huum, undra hur många dagar jag har gråtit nu, typ i flera veckor. Men idag är nog den värsta dagen, usch.
Gillar inte att visa mamma o pappa att jag inte mår bra heller, för dom är så tråkiga när dom ska försöka "trösta". Fast dom märker ändå att det är ngt, men jag säger att det inte är det, jag orkar inte.

Whitout you tomorrow wouldn't be worth the wait, and yesterday wouldn't be worth remembering. <3

Inga kommentarer: