28.1.09

Hem imorrn.

Godmorgon alla läsare, om det finns några. Jag sitter här själv med hundarna och tittar lite på tv. Snart ska jag städa lite också, har mamma bett mig att göra, så får väl göra det. Imorgon åker vi hem, ska bli skönt. Ska inte till skolan på fredag, även fast jag skulle kunna det eftersom vi kommer hem imorgon, men det är frilufsdag då och de kan jag inte vara med på med min fot, den är fortfarande helt svullen och typ blå. Men ganska skönt att slippa det tycker jag, har aldrig gillat sånna där dagar, så tråkigt och man vill bara hem. Så jag & Mamma ska åka in till stan på fredag ist, jag får mina pengar på fredag så jag ska köpa kläder, men jag måste spara lite till Stockholm också, dit jag och Jenny ska åka på Påsklovet, kommer nog bli roligt hoppas jag.
Igår tog jag lite bilder, på mig och vovvarna. Denna som är här brevid, tyckte jag att Zelina blev så jävla söt på, en riktig liten gulleplutt <3.
Har några mer som jag kan lägga ut lite senare idag.
Ska också försöka gå ut lite idag, tråkigt att bara sitta inne hela dagarna, vore skönt att komma ut lite också. Idag är det ännu kallare ute - 10 , och det har kommit ännu mera snö. Hundarna tycker det är så roligt att leka ute nu, och dom är helt snöiga när vi kommer in igen, hehe.
Det finns typ en affär här i Tandådalen, som det finns skit snygga kläder i dock är dom rätt dyra, men jag funderar på att gå dit och kolla lite om det kanske finns något fint att köpa.
Jaha, annars sitter jag här och sjunger på kevin Borgs låt, With every bit of me. Den är så sjukt bra ju.
Ne nu ska jag städa ett tag. Hör av mig senare :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja men eller hur :D

Anonym sa...

ååg tack ska du ha!

Anonym sa...

hihi, sööt vovve!