31.1.09

Jag saknar dej, sötnos <3

Jag hatar(!) dig. Varför gör du såhär egentligen, du vet att det aldrig kommer att bli som det var förut.
"Kan du inte komma hit idag? (a)" - Blir så jävla trött på dig, kan du inte bara sluta! :O
"Nej!, det kan jag inte.. Allt är skit just nu, så mår inte bra..". & då ska du försöka vara snäll, fast jag känner dig, sådär skulle du aldrig göra. "Du kan prata med mig om du vill :)" Mmm, visst. Men jag vill inte prata med dig, för när jag/om jag gör det så bryr du dig inte ett skit iaf! Du tänker fan bara på dig själv, hela jävla tiden. Nu får det fan va slut, jag orkar inte med dig längre. Du är från och med nu ute ur mitt sk. liv. i hate you, forever.

Aa, men annars har jag inte gjort ett skit idag, det gamla vanliga varit hemma. Mår inte bra fortfarande, och kommer väl aldrig mer göra det. Tänker så mycket på allt dehär hela tiden också, gör saken inte speciellt mycket bättre. Funderar på att sluta skolan, jag orkar inte gå där längre, och kanske inte vill heller. Men jag är inte säker än, ska iaf gå nästa vecka sen är det ju sportlov.

Jag kanske kommer få nytt nummer nu de närmaste dagarna, så att alla inte (de som jag inte vill, ska skriva). Kanske kommer få en "ny" mobil också, den är begangnad min brorsas men han har köpt en ny (igen) och min mobil är skit dålig nu efter att han typ har gjort sönder den :/ Men jag vet inte.
Idag tänkte jag åka in till stan och göra en hårförlängning, men jag fick självklart inte för mamma. Vill ha långt, och fint hår. Därför tänkte jag, att om jag har långt hår till sommaren så ska jag kanske permanenta det, men jag vet inte än.
Snart är det skola igen, usch får ångest bara jag tänker på det. Men när jag väl kommer dit brukar det gå hyfsat bra iallafall. Men vill ändå inte.
Har mest bara deppat idag också, kommer väl göra det framöver också. Känner mig aldrig glad längre, eller ngt sånt, allt är bara trist.
Men aah, ska väl kolla tv lr nåt, körslaget snart. Erik!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför det sweet? :/

Jorra, här är det fint :)